21 december

i dag åkte jag in till stan med eva och anders från nordmaling. hjälpte dom att hitta julklappar åt min älskling.
sen hann jag bara komma hem sen ringde dom från coop och ville att jag skulle jobba så då jobbade jag frn 13-19, och det blir det i morgon och på onsdag också.

känner att jag måste köpa någonting, men har inte tid att göra det ahah.-.-

förövrigt allt är bra förutom att jag är sjuk, har en kraftig hosta och ont i halsen men sånt får man leva med, är förbredd eftersom jag alltid är sjuk på julafton.

men lägger nog in bilder i morgon på mina julklappar som jag fick i helgen och massa saker jag ska köpa i morgon.
och sen hoppas jag att sofia kan fixa mitt hår, alltså slinga mitt hår efter jul.

pusspå er och i morgon är det dan före doppar dan ;)

Kommentarer
Postat av: Ness

haha inte alla kläder, (;

Men dom flesta

2009-12-21 @ 20:18:27
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ur love!

Hoppas du blir frisk min söta lilla fisk :o :)

2009-12-21 @ 20:30:04
URL: http://johniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0