long hard night.



 


hela dagen började med attälskling ringde och väckte mig sen kunde jag inte somna om, så jag gick upp och lagade äggröra och bacon til mig soff och andre.
sen slappa vi bara sen for dom till boyboy ( sofias häst ). och senare kom dom hit igen och då lagade vi kyckling och pommes, MUMS!
sen blev det en massa bakning och film och sånt man gör på kvällarna.
vid två gick andre och la sig, han är n mes...
medans jag och sofia satt uppe och kollade på ba rnen i bullerbyn.
nu har jag städat och gjort allt fint.
det är 7 och en halv timme kvar tills john tar bussen hem från gävle s det blir masso med mys med han i morgon.
han är den finaste :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0