9 augusti



i dag följde jag med john och hans päron till hans stuga som är på en ö på havet.

det var en söt liten stuga, var ganska trött men hade ändå sovit ganska mycket eftersom john inte snarka för första gången typ.
i johns stuga så satt vi bara och tog det lugnt, snackade med hans två syskon anna och stina.
sen gjorde hans mamma tacos till middag det var ju sjukt gott, min favorit rätt!!!
och senare på eftermiddagen så åkte vi båt tillbaka och johns söta mamma eva sa att vi inte skulle oroa oss för att bli blöt och sen typ 5 min efter så kommer det världens fetaste våg och gör så att alla bli hur blöta som helst och till och med puff började skrika ( johns katt ), ser ut som en hund den feta katten på 8 kg. söööötttttt
och hemma hos john blev de en snabbis sen kom alex hit och då drog vi ut och typ inte gjorde något alls utan vi gick bara runt sen när vi skulle gå hem så hörde jag något som ba "LIIIIIIWWWWWWAAAA" då vänder jag mig om och ser söt maria på moppen så då umgicks vi lite med henne och jossan det var riktigt trevligt faktiskt.
sen vid elva for vi hem och gjorde mackor och te med honung sen kollade vi på the notebook det är typ en va dom bästa film som gjorts.
nu ligger john i sängen och är helt ivrig och se vad jag skrivit och han är lika nörd som mig så han vill in på sin blogg och skriva typ samma sak som jag skrivit.
jag och john far till min stuga i morgon så kommer inte kunna skriva så mycket på tre dagar.
men kanske hinner ett snabbt inlägg innan vi far.
och det kanske kommer ett lite senare också om jag får tråkigt.
pussba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0