6 augusti




vaknade upp hur trött som helst när mamma kom och väckte mig och john, sov i ca 3 timmar sen ska man upp och gå på nolia.
kändes riktigt taggat....
jag och john gick runt där på nolia och kollade på saker, jag köpte en ny tung piercing och john ett as snyggt örhänge.
( han blev as sexig i det ).
mamma och pappa köpte fiskesaker och bröd och sånt där onödigt som man igentligen inte behöver.
men enligt dom ETT MÅSTE!
det var så sjukt varmt ute så jag och john gick och la oss ochs ov på en madrass vid en lekställning.
sov skönt!!
vi for hem vid ca 2 och då får vi till coop och handla med mamma,pappa då mamma köpte ett linne åt mig.
sen blev det hem och sov och åt.
just nu har jag och john just sett klart på you got served och ätit morötter och dip och choklad och cola MUMMS!
och john sitter och skrattar för han kollar på ett program då folk gör illa sig på som jag inte vill se eftersom jag inte klarar av att se när folk gör illa sig och typ halvt dör....
nu ska jag gå och pussa på honom ha de bra, pussba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0