4 augusti





jag känner mig mycket bättre i dag, det kanske är pga alla alvedoner jag käkat.
men jag hoppas att jag blir bättre snart, och jag vill bli frisk så jag kan gå på mässan, och vara med john.
natta vill att jag ska följa med henne och hennes kompisar till sthlm och fara och kolla på the voice.
men vi får se hur det blir.
skulle ändå bli ett minne för livet typ.
men jag stannar nog hemma och vara med john istället.
jag måste också köpa en ny tung piercing eftersom läk piercingen är för lång nu.
jag ska lagga in en bild sen i helgen när jag och sofia badade, jag tog två bilder med det var så mörkt så bilderna blev inte så bra men jag lägger upp den som blev bäst.

och sen söndagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0