16 Augusti




i dag har jag och john bara sovit, jag gick och la mig vid fem i morse och fick
för mig att jag och john somnade med varandra men det gjorde vi ju inte. utan
han satt uppe och blogga till klockan åtta.
vi gick upp vid två och gjorde mat sen vid
sex också.
vi åt potatis och fläskfile med någon sås, hur gott som helst.jag skulle ta
bussen hem vid 19,40 från nordmaling men buss jävel kom aldrig så jag sover här i natt med.

det lär bli en ganska tidig kväll efetrsom john börjar skolan i morgon, stackars han.
min blogg ser förjävlig ut just nu men ska försöka fixa det sen när jag har tid.
jag funderar också på att göra en helt ny blogg, men får se om det blir av.
i morgon blir det stan med soffipropp, det var ett tag sen så det kommer bli kungars.
ha det så bra pussbA!


(bilden är tagen av sofia i början av sommaren)

Kommentarer
Postat av: Katkille

Är det den där ställning du ligger i för att han ska komma in djupt?

2009-08-18 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0