15 augusti.



i dag vaknade jag och boy upp när hans mamma ropade på oss, vi skulle göra oss i ordning för hans systers sons dop. det var ett fint dop och han döptes till Erik Henry.varje gång prästen öppnade munnen så började han skrika och dregla hur roligt som helst. Sen for vi och åt smörgåstårta och en marängtårta gödans!! sen har jag och john inte gjort så himla mycket, vi har mest legat i sängen och myst och kollat på film.




kommentera gärna! skulle vara jätte kul om ni kunde
fråga saker och säga hur jag skulle kunna förbättra min blogg!


Kommentarer
Postat av: Johnnnniiiee

Din blogg är den finaste bloggen jag någonsin sett. :) du är den bästa bloggare. du skulle kunna förbättra om du skriver varje dag för att du har nog många läsare eftersom du är så satans sexig ;) // din johnniiiee

2009-08-15 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0