13 augusti kl. 02.00



i dag så for jag och john till nordmaling och bara tog det lugnt, vi såg först en film om någon neger.

jävligt bra film men min älskling grät under typ halva filmen, sötnosen.
sen for vi ut ett tag och träffade hans kompisar och såg nyss klart filmen 17 again ( eller hur det stavas )
ganska bra film, inte den bästa men den gick att se på.
just nu ligger älsklingen i sängen och är jätte trött.
och juste jag klippte johns hår i dag, nu är det riktigt kort!
UNDERBART!
nu ska vi väl gå och dricka te och kanske sno en cigg av hans mamma.
sov gott allihopa!


och vad tycker ni om att jag ska börja skriva lite inlägg om sex?
ska jag fortsätta med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0